امير آقایی: آقاي گلزار براي چرخه مالي سينما ضرورته | فیلم

[mono_ir_video id=”98814″ qualities=”360,480,720,1080″]

امير آقایی: آقاي گلزار براي چرخه مالي سينما ضرورته

امير آقایی: آقاي محمدرضا گلزار براي چرخه مالي سينما ضرورته. اگر سليقه من نيست اين مشكل منه

بخشی از  گفتگوي فريدون جيراني با امير آقايي در برنامه سي و پنج ار از موج آنلاین تماشا کنید.

نقش برادر كوچک خانواده در آن هواپيمایی که در «ارتفاع پست» می‌پرید، آن‌قدر پررنگ نبود که کسان زیادی امير آقايى را با فيلم حاتمى‌كيا به ياد بياورند.

اما او با همين فيلم وارد دنياى بازيگرى سینما شد و طى ۱۵ سال در بيش از ۲۰ فيلم سينمايى بازى كرد:

او با بازی در فیلم‌هایی چون «سعادت آباد»، «مرگ كسب و كار من است»، «چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت» و «کوچه بی‌نام» جايگاهش را در سينماى ايران تثبيت کرده است.

اما حضور آقايى فقط محدود به سینما نیست:

از بازیگری تئاتر و نمایشنامه‌نویسی تا عکاسی و نقاشی و شاعری، او طبع خود را آزموده است

و در سریال‌های تلويزيون، از جمله «خاک سرخ» و «اولین شب آرامش» نیز حضوری تأثيرگذار داشته است.

اين هفته در گفتگو با فریدون جیرانی، آقایی از علاقه اش به ادبيات تا سختى هاى بازيگرى گفته و درباره دوران کارممنوعى‌اش حرف‌هاى جالبى زده است.

فيلم آخر آقایی، «بدون تاريخ، بدون امضا»، از آثار کنجکاوی‌برانگیز جشنواره فجر امسال است.

آقایی در :

بدون تاریخ بدون امضا (۱۳۹۵)
بادیگارد (۱۳۹۴)
پری دریایی (۱۳۹۴)
شیفت شب (۱۳۹۳)
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت (۱۳۹۳)
۳۶۰ درجه (۱۳۹۳)
کوچه بی‌نام (۱۳۹۳)
هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند(۱۳۹۲)
زندگی خصوصی (۱۳۹۰)
سعادت‌آباد (۱۳۸۹)
مرگ کسب و کار من است (۱۳۸۹)
ما همه گناهکاریم (۱۳۸۹)
دوزخ، برزخ، بهشت (۱۳۸۷)
کیمیا و خاک (۱۳۸۷)
نیلوفر (۱۳۸۷)
آخرین نقش (۱۳۸۶)
زن دوم (۱۳۸۶)
روز برمی آید (۱۳۸۵)
راه طی شده (۱۳۸۴)
ارتفاع پست (۱۳۸۰)[۳]

 

(33)

34
بازدیدها
در مورد نویسنده
-

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>